ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

این روزها چه کار می‌کنم؟ 1

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ

- دارم تلاش می کنم کارهای ضروری که مدت هاست پشت گوش انداختم (کارهایی شبیه گرفتن کارت ملی جدید!) رو پیگیری کنم.

- تصمیم گرفتم تا وقتی مطمئن نیستم که قراره با گوشی فیلم ببینم یا پادکستی رو گوش بدم، با خودم هندزفری به بیرون خونه نبرم. شاید برای خیلی ها قابل درک نباشه ولی حالم خیلی بهتر از قبل شده. به دلیل گوش دادن بیش از حد به موسیقی با هندزفری(حتی موسیقی های بسیار زیبا و سنتی از همایون شجریان و شهرام ناظری و...)، یک جورایی دچار اعتیاد بهش شده بودم و من جزء اون دسته افرادی‌ام که باید چیزیو از دسترسم دور کنم تا به اعتیادم برنگردم! خلاصه این که از این اقدام خیلی راضی ام و فعلا قصد دارم بهش ادامه بدم... ترجیح می‌دم اگر همراهم کتابی نبود، به جاش با گوشی و از طریق کتابخوان هایی مثل فیدیبو و کتابراه و طاقچه، کتاب بخونم.

- در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کردم و بجز روزهای جمعه، هر روز به باشگاه می رم. حالم رو خیلی بهتر کرده. نسبت به قبل احساس خیلی بهتری به خودم دارم.heart

- وبسایت معدنی که راه اندازی کردیم رو به روز رسانی می‌کنم. همیشه به حضور در فضای صنعت و تکنولوژی خیلی علاقه مند بودم. بنظرم وقتش رسیده که بدون معطلی و عذر و بهانه، به علاقه قلبی خودم برسم. کار کردن روی این وبسایت باعث شده هم به طور مداوم در فضای صنعتیِ معدن قرار داشته باشم و هم درگیرِ تکنولوژی در بخش طراحی سایت و برنامه‌نویسی بشم.

- شروع کردم به خوندنِ کتاب "سرسختی"... بنظرم کتاب خیلی خوبیه و من فهمیدم که هرچند آدم تلاشگری هستم اما سرسخت نیستم و همین باعث شده نتونم در مهارت هام تخصص کافی پیدا کنم. می‌خوام از این به بعد برای سرسخت شدنم تلاش کنم smiley و فکر می‌کنم حلقه اصلی و مفقوده زندگی من همینه.wink

- چند روز پیش کتاب "هنر ظریف بی خیالی" رو تموم کردم و یک خلاصه 4000 کلمه‌ای ازش نوشتم. سعی می‌کنم تا چند روز آینده گزیده‌ای از نوشته‌هام رو اینجا قرار بدم.

 

  • ۹۸/۰۷/۰۲
  • ساقی نبی لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی