ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

کوچ

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۱ ب.ظ

زمان هاستی که از بیان تهیه کرده بودم داره تموم می شه و من دوست داشتم وبلاگم رو به وردپرس منتقل کنم. خیلی سر درنیاوردم که چطوری می تونم از این جا این کار رو انجام بدم.

چندین ماه پیش دامنه .com رو تهیه کرده بودم و وردپرس روش راه اندازی شده. تصمیم گرفتم به همونجا کوچ کنم. 

ظاهراً امکان این که از اینجا ریدایرکت کنم وجود نداره. نمی دونم بعد از اتمام زمانش، محتوایی که در این مدت اینجا گذاشتم از دست می ره یا نه. نوشته که فقط امکان اضافه کردن محتوای جدید رو ندارم. 

اولش که اینجا شروع به نوشتن کردم، خیلی با وردپرس آشنایی نداشتم. حالا بعد از حدود یک سال سر و کله زدن با سایت کاریم و آشنایی کمی با طراحی سایت و این چیزا، ترجیحم اینه در اون فضا کار کنم. دستم برای طراحی خونه‌م باز تره لبخند

سر فرصت حتماً برای اینجا فکری می کنم.

آدرسی که از این به بعد اونجا می نویسم:

ساقی نامه

  • ۹۹/۰۱/۱۷
  • ساقی نبی لو

وبلاگ نویسی

کوچ به وبلاگ جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی