ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

امتحان :(

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۳ ب.ظ
برای این که اینجا تبدیل به مکانی متروکه نشه، تو این وضعیت ِ امتحانات، سعی می‌کنم هرچند با نوشته‌های کوتاه و محاوره‌ای، فضای وبلاگ رو به روز نگه دارم.
حرف برای گفتن خیلی زیاده اما تمرکز و توجه کافی برای نوشتنشون ندارم.
با همه مشکلاتی که با دانشگاه داشتم، به توصیه استادم (چون فقط 15 واحد مونده بود...) تصمیم گرفتم این کار نیمه تموم رو تموم کنم؛ هرچند که خیلی از فضای درس و دانشگاه دور افتادم و درس خوندن برام خیلی سخت‌تر از قبل شده...
همیشه آرزو داشتم یه دانشگاه شبیهِ دانشگاهی که اینجا درباره‌ش نوشتم وجود می‌داشت تا توش شرکت می‌کردم. فکر نمی‌کنم حالتی لذت‌بخش‌تر از این برای شخص خودم وجود داشته باشه... برای منی که همه‌ی چیزهایی که یاد گرفتم یا از متن‌های سایت‌ها و کتاب‌ها بوده و یا آموزش‌های آنلاین و فیلم‌ها...
امیدوارم روزی بتونم یک همچین دانشگاهی تاسیس کنم!


  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • ساقی نبی لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی