ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

ساقی نامه

مَطَلَب طاعت و پیمان و صلاح از منِ مست / که به پیمانه‌کشی شهره شدم روز اَلَست

گامِ اوّل :)

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ب.ظ


زندگی در دنیای دیجیتالی امروز، در کنار همه مزایا و معایبش، یک خوبی خیلی بزرگ برای آدم­‌هایی از جنس من ساخته و آن هم این‌که فرصتی به ما داده تا زندگی را خیلی سخت نگیریم. در عین حال که می‌توانم متعهد باشم و وظایفم را انجام دهم، می‌شود کلّ کار را در یک لپتاپ کوچک خلاصه کنم و با خودم به همه جا ببرم و در قید و بند ساعت اداری و نظام بوروکراسی موجود نباشم.

این سبک زندگی، برای آدم‌هایی از جنس من که عادت به زندگی کردن در چارچوب‌های خاص و محدود شدن ندارند، احتمالاً بهترین گزینه است، منتها چیزی که این روزها بیشتر از قبل برایم مهم است، استقلال کامل فردی است. باید به قدری مهارت کسب کنی که کاملاً مستقل از همه اطرافیانت بتوانی زندگی‌ات را بچرخانی. کارت گیرِ هیچ‌کدام از آدم‌های دور و ورت نباشد.
تولید محتوا و یکی از زیباترین نوع آن، نوشتن، قرار است جزو اولویت‌های این روزهای زندگی‌ام شود. راه‌اندازی این وبلاگ هم گام اوّلی بود که برای آن برداشتم.

  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • ساقی نبی لو

نظرات (۱)

سلااام

خوشحالم که اینجام! :))

چه قدر حس خوبیه که تو دوباره بنویسی و بخونمت و حرکت رو به رشدت رو هر روز، شاهد باشم، به امید خودش :)

+ تو همون ساقی ای؟ 
آره همونِی! :)) :)
پاسخ:
آخیی :)
عزیزم. 
منم خیلی خوشحال شدم که اومدی اینجا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی